Targi WorldFood Poland to najważniejsze biznesowe targi w Polsce poświęcone przemysłowi spożywczemu – od produkcji i przetwórstwa aż po wyrób końcowy, jego dystrybucję i sprzedaż.
Swoją tematyką obejmują szeroki zakres produktowy.
EcoFood Poland – strefa produktów ekologicznych, to od kilku lat największy i najpopularniejszy wśród przedstawicieli handlu i dystrybucji sektor targowy.
Można w nim znaleźć organiczne mięso, drób, owoce i warzywa oraz przetwory, nabiał, słodycze i przekąski, oleje i tłuszcze, napoje bezalkoholowe a także wino czy kawę i herbatę.
W tym sektorze prezentowane są również ekologiczne i naturalne surowce i dodatki do produkcji żywności.
Polski sektor żywności ekologicznej podczas WorldFood Poland
Sektor produktów ekologicznych to wciąż dynamicznie rozwijający się obszar żywności i napojów w Polsce.
Coraz więcej konsumentów decyduje się na zakup naturalnych i organicznych produktów, dlatego są one coraz szerzej dostępne już nie tylko w sklepach specjalistycznych ze zdrową żywnością, ale także w dużych sieciach handlowych, które aktywnie poszukują nowych produktów, aby sprostać oczekiwaniom konsumentów.
Sektor EcoFood podczas targów WorldFood Poland daje możliwość bezpośredniego kontaktu z producentami, przetwórcami, przedstawicielami handlu związanymi ze zdrowym stylem życia.
Kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów
Uczestnictwo w targach, to świetna okazja do budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów.
To także miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami, wprowadzenia na rynek i promocji nowych produktów i usług, pozyskania opinii klientów na temat produktów firmy, śledzenia najnowszych trendów.
Udział w wydarzeniu WorldFood Poland umożliwia poznanie potencjalnych partnerów, sprzedaż produktów i usług, pozyskiwanie nowych dostawców i rozwiązań lub identyfikację nowych możliwości i inicjatyw, omówienie bieżących problemów i uzyskanie odpowiedzi od ekspertów branżowych podczas licznych spotkań, dyskusji i konferencji – wszystko w trzy dni.
Trzy dni networkingu, branżowych spotkań, dyskusji i konferencji
Targi WorldFood Poland gromadzą co roku przedsiębiorców i menadżerów, właścicieli, prezesów firm i dyrektorów różnych specjalizacji z branży spożywczej, ekspertów i analityków rynkowych, ale także dziennikarzy i organizacje, reprezentujące zróżnicowane potrzeby i interesy konsumenta, co daje świetną okazję do networkingu.
Podczas targów WorldFood organizowane są liczne debaty, panele i konferencje, poruszające najciekawsze zagadnienia dotyczące branży, jej rozwoju, przyszłości i problemów.
Omawiane przez znanych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli znanych marek, ludzi nauki i biznesu, przedstawicieli agend rządowych i ambasad, gwarantują najwyższy poziom merytoryczny.
EcoFood Poland Virtual Expo to niewątpliwie odpowiedź na aktualną sytuację epidemiczną w Polsce jako alternatywa dla targów stacjonarnych.
Jest to jedyne takie rozwiązanie na rynku dla branży spożywczej, aby w bezpieczny sposób wziąć udział w wydarzeniu biznesowym, prezentując swoje usługi i produkty na wirtualnym stoisku.
Specjalnie do tego przygotowana platforma umożliwia zorganizowanie spotkań online dla osób związanych z branżą, handlem hurtowym i detalicznym oraz sektorem HoReCa w ramach wybranych indywidualnych lub grupowych rozmów, umawianych po akceptacji obu stron.
Nie zabraknie także licznych paneli dyskusyjnych oraz prelekcji w formie online, która są nieodłącznym elementem targów WorldFood Poland.
Więcej informacji na temat możliwości udziału w targach : e-mail: virtual@worldfood.pl; www.worldfood.pl